The Voice ဂ်ာနယ္ကို သတၱုတြင္း၀န္ၾကီးဌာနက အသေရဖ်က္မႈနဲ့ တရားစြဲျပီ

ျပည္တြင္းထုတ္ သတင္းဂ်ာနယ္တေစာင္ျဖစ္တဲ့ The Voice  အပတ္စဥ္ ဂ်ာနယ္ကို သတၱုတြင္း၀န္ၾကီးဌာနက  အသေရဖ်က္မႈ ပုဒ္မ ၅၀၀ နဲ့ ဒဂံုျမို့နယ္ တရားရံုးကေန ဒီေန့ တရားစြဲဆိုလိုက္ျပီ ျဖစ္ပါတယ္။ [caption id="attachment_22847" align="alignleft" width="225" caption="အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးေက်ာ္မင္းေဆြ"][/caption] တရားရံုးက ဆင့္ေခၚစာ ေပးပို့တာကို လက္ခံ ရ႐ွိေၾကာင္းနဲ့ အမႈကို ရင္ဆိုင္သြားမယ္ လို့ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးေက်ာ္မင္းေဆြ က ေျပာပါတယ္။ “တရားစဲြျပီဆုိေတာ့မွ ရင္ဆုိင္ရေတာ့မွာေပါ့။ က်ေနာ္တုိ့ ႐ွိေနတဲ့အတုိင္းပဲ။ က်ေနာ္တုိ့က အေထာက္အထား ခုိင္ခုိင္လုံလုံနဲ့ ႐ွိိတဲ့အတြက္ တရား႐ုံး ေရာက္တဲ့အခါ က်ေနာ္တုိ့ လိုအပ္တဲ့ သက္ေသေတြ ဘာေတြ ေခၚရမွာေပါ့။ က်ေနာ္တုိ့ ဘက္က ခုိင္လုံေၾကာင္း အဲဒါပါ။” မတ္လ ၁၂ ရက္ေန့ထုတ္ The Voice Weekly မွာ “၀န္ၾကီးဌာနအခ်ဳိ့၏ က်ပ္ သိန္းေထာင္ခ်ီ အလြဲသုံးစားမႈမ်ား စစ္ေဆးေတြ့႐ွိ” ဆုိတဲ့  သတင္း ေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီသတင္းမွာ  သတၱုတြင္း၀န္ၾကီးဌာန အမွတ္ (၁) သတၱုတြင္း လုပ္ငန္းရဲ့  မုံ႐ြာေၾကးနီ စီမံကိန္း အစု႐ွယ္ယာ ၅၀ ရာခုိင္နႈန္း အား ေဒၚလာ သန္း ၁၀၀ နဲ့ ျမန္မာ့စီးပြားေရးဦးပုိင္လီမိတက္ သုိ့ ေရာင္းခ်ခဲ့ျပီး၊ ဦးပုိင္လီမိတက္က ေငြေပး ေခ်ရမယ့္ အစား နုိင္ငံျခား ကုမၸဏီတခုက ေပးေခ်ခဲ့တယ္လို့ သတၱုတြင္း ၀န္ၾကီးဌာန ရဲ့ အလြဲသုံးစားမႈကို  ျပည္သူ့လြွႊတ္ေတာ္ ေငြစာရင္းေကာ္မတီ အစီရင္ခံစာကို ကိုးကားျပီး ထုတ္ေဖာ္ေရးသားခဲ့ပါတယ္။ ဒီသတင္းေဖာ္ျပတာနဲ့ ပတ္သက္ျပီး သတၱုတြင္း၀န္ၾကီးဌာနက The Voice Weekly တြင္ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ သတင္းဟာ  မွားယြင္းေနျပီး ဥပေဒေၾကာင္း အရ အေရးယူ ေဆာင္႐ြက္မယ္ လို့ သတင္းစာေတြ ကေန ထုတ္ျပန္္ခဲ့ျပီး ေနာက္  အခုလို တရားစြဲဆို လိုက္တာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အမႈကို မတ္ ၂၂ရက္ မွာ စတင္ စစ္ေဆးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။  ဒီ့အရင္ကလဲ သတင္းဂ်ာနယ္ တေစာင္ျဖစ္တဲ့ ေမာ္ဒန္ဂ်ာနယ္ကို ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ၾကီးဌာနက အသေရဖ်က္မႈနဲ့ပဲ တရားစြဲဆိုထားပါတယ္။

Independent media are under attack by the Myanmar junta. DVB continues reporting the facts, but needs support for the safety of our journalists. You help with any donation. Thank you.

Donate
More News
Up