ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ အစိုးရအဖြဲ႔ကို အလဲဗင္းမီဒီယာ ေတာင္းပန္

အလဲဗင္းသတင္းစာမွာ ေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ ေရြးေကာက္ပြဲတစ္ႏွစ္ၾကာေသာ္ အယ္ဒီတာအာေဘာ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္နဲ႔ အစိုးရအဖြဲ႔ကို အလဲဗင္းမီဒီယာအုပ္စုက ေတာင္းပန္လိုက္ပါတယ္။ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္မွာ ကိုးကားေဖာ္ျပခဲ့တဲ့ အခ်က္အလက္အခ်ဳိ႕ဟာ ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အစိုးရအဖြဲ႔နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မဟုတ္မမွန္ အေျခအျမစ္မရွိ ေဖာ္ျပထားတဲ့ လြဲမွားတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြျဖစ္ေနလို႔ မ်ားစြာဝမ္းနည္းမိတယ္လို႔ ဒီကေန႔ထုတ္ ေဒးလီးအလဲဗင္း သတင္းစာမွာ ေရးသားေဖာ္ျပပါတယ္။ အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္ကို ေဒးလီးအလဲဗင္းသတင္းစာ၊ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္အျပင္ စင္ကာပူထုတ္ စထရိတ္တိုင္းမ္ သတင္းစာမွာပါ ႏိုင္ငံေတာ္အတိုင္ပင္ခံပုဂၢိဳလ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ရဲ႕ ဓာတ္ပံုနဲ႔တကြ ေဖာ္ျပခဲ့လို႔ အဓိပၸာယ္ေကာက္ လြဲမွားေစႏိုင္တဲ့အတြက္ မ်ားစြာစိတ္မေကာင္း ျဖစ္ခဲ့ရတယ္လို႔လည္း ဆိုပါတယ္။ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္တဦး ေဒၚလာ ၁ သိန္းေလာက္တန္တဲ့ Patek Phillipe နာရီ စီးပြားေရးသမားထံက လက္ေဆာင္ယူခဲ့တယ္ဆိုၿပီး ေရးသားခဲ့တဲ့အတြက္ အလဲဗင္းမီဒီယာအုပ္စုရဲ႕ စီအီးအို ေဒါက္တာသန္းထြဋ္ေအာင္နဲ႔ အလဲဗင္းသတင္းစာ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ ဦးေဝၿဖိဳးတို႔ကို ဆက္သြယ္ေရးပုဒ္မ ၆၆(ဃ) နဲ႔ ဖမ္းဆီးၿပီး တရားစြဲဆိုခံေနရတာပါ။ အဆိုပါနာရီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ရန္ကုန္တိုင္းဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးၿဖိဳးမင္းသိန္းကေတာ့ Patek Phillipe နာရီ ဝတ္ဆင္တယ္ဆိုတာ မဟုတ္မွန္ေၾကာင္းနဲ႔ ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္မျဖစ္ခင္ကတည္းက ႐ိုးလက္စ္နာရီသာ ပတ္ထားတာျဖစ္တယ္လုိ႔ သတင္းစာရွင္းလင္း ေျပာၾကားထားပါတယ္။

Independent media are under attack by the Myanmar junta. DVB continues reporting the facts, but needs support for the safety of our journalists. You help with any donation. Thank you.

Donate
More News
Up