A d v e r t i s e m e n t With Us

ေဆာ္ဒါ နဲ႔ ပိုတက္ (အဆိပ္) မွားေသာက္မိ၍ အမ်ဳိးသားတဦး ေသဆုံး

တြံေတးၿမိဳ႕နယ္မွာ ေဆာ္ဒါ နဲ႔ ပိုတက္ (အဆိပ္) မွားယြင္းေသာက္မိလုိ႔ အမ်ဳိးသားတဦး လူေသဆုံးခဲ့တယ္လို႔ ျပည္ထဲေရးက သတင္းထုတ္ျပန္ပါတယ္။ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး၊ တြံေတးၿမိဳ႕နယ္၊ ခတၱိယတိုက္နယ္ေဆး႐ုံမွာ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၉ ရက္ညက ပိုတက္ (အဆိပ္) ေသာက္လုိ႔ အမ်ိဳးသားတဦး ေရာက္ရွိေနေၾကာင္း သတင္းအရ ခတၱိယရဲကင္းစခန္းမွ တပ္ဖြဲ႔ဝင္ေတြက သက္ေသေတြနဲ႔အတူ သြားေရာက္စစ္ေဆးခဲ့တယ္လုိ႔ ဆုိပါတယ္။ အဆိုပါအမ်ိဳးသားမွာ တြံေတးၿမိဳ႕နယ္၊ ခတၱိယေက်းရြာေန ကိုမင္း(ခ)ငမင္း (၂၈) ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး ပိုတက္(အဆိပ္) ေသာက္လုိ႔ ေဆး႐ုံမွာ ေဆးကုသမႈခံယူစဥ္ ေသဆုံးသြားတာပါ။ အစ္ကိုျဖစ္သူရဲ႕ ေျပာျပခ်က္အရ ကိုမင္း (ခ) ငမင္းဟာ အရက္မူးလြန္ကာ ေနအိမ္ျပန္လာၿပီးေနာက္ ဗိုက္ေအာင့္တယ္ဆုိၿပီး ေဆာ္ဒါ နဲ႔ ဗ်ိဳင္းေထာင္တဲ့ ပိုတက္ (အဆိပ္) မွားယြင္းေသာက္မိတာလုိ႔ ဆုိပါတယ္။ ခေလာက္ခ်ိဳက္ နယ္ေျမရဲစခန္း ေသမႈေသခင္းအမွတ္စဥ္ (၆/၂၀၁၈) နဲ႔ ေရးဖြင့္စစ္ေဆးေနတယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

A d v e r t i s e m e n t With Us

More News
Up